1.Բառերը գույգ- զույգ խմբավորի´ր ըստ օրինակի: Եթե մոտ, նման իմաստ ունեցող բառերը հոմանիշներ են, ինչպե՞ս կկոչվեն հակառակ իմաստ ունեցողները:
Օրինակ`բարձր — ցածր, տալ — վերցնել:
Միշտ-երբեք,
անարատ-արատավոր,
ոչնչացնել-ստեղծել,
արատավոր-անարատ
բացահայտ-թաքուն, ծածուկ,
թույլ-ուժեղ
վերջին-առաջին
համաձայնել-մերժել
հանգստանալ-անահանգիստ
գտնել-չգտնել,
երբեք-միշտ
հավաքել-չհավքել, թափել
աջ-ձախ
արթուն-քնած
քնած-արթուն,
հրաժարվել-չհրաժարվել,համաձայնել
առաջին-վերջին
գաղտնի-բացահայտ
ամուր-թույլ
աշխատել-չաշխատել, ծուլանալ, փչանալ
ընդունել-չընդունել, մերժել
կորցնել-գտնել
ստեղծել-ոչնչացնել
վատնել-ձեռք բերել,
մերժել-համաձայնել
ձախ-աջ:
2.Տրված բառերի հականիշները գրի´ր:
Սիրուն-տգեղ,
լավ-վատ,
մեծ-փոքր
ներքև-վերև
ուշադիր-անուշադիր, թափթփված
բարեկամ-անծանոթ,օտարական
աղքատ-հարուստ,
կուշտ-անկուշտ
դիտավորյալ-պատահական,
հիշել-մոռանալ,
վառել-մարել,
դրական-բացասական,
հրաժեշտ-ողջույն,
տալ-վերցնել,
հյուսել-քանդել,
թույլատրել-արգելել,
ընկնել-վեր կենալ,
գումարել-հանել,
թափթփել-հավաքել,
պապանձվել-խոսել,
գիշեր-առավոտ,
ելք-մուտք,
ավարտել-սկսել,
օգնել-խանգարել,
արագացնել-դանդաղացնել, ուշացնել:
3. Կետերը փոխարինի´ր ընդգծված բառերի հականիշներով:
Կենսաբանները պնդում են, որ գազանները միայն շարժվող առարկաներն են տեսնում, անշարժ կենդանին անհետանում է նրանց աչքից:
Մարդիկ դատարկ երկինք են տեսնում, իսկ ծիծեռնակի, ջրածիծառի և մի քանի ուրիշ թռչունների համար երկինքը լիքն է միջատներով:
Գիտնականները պարզել են, որ ստորջրյա աշխարհը ոչ թե անաղմուկ, այլ աղմուկի աշխարհ է:
4. Առածներն ընդգծված բառերի հականիշներով լրացրո´ւ:
Անպտուղ ծառը կկտրեն, պտղաբեր ծառին քար կգցեն:
Բարին որ չլիներ, չարը աշխարհը կքանդեր:
Դևին դժոխքը ցույց չտաս, դրախտի ճանապարհը չի իմանա:
Թացն էլ չորի հետ վառվում է:
Կաթի հետ մտածը հոգու հետ դուրս կգա:
Հագուստի նորն է լավ, ընկերոջ հինը:
Մինչև չգա վերջինը, չի հիշվի առաջինը: