Posted in Առաջադրանքներ մայրենիից

27.11.2020. ՛՛Երկրագործի ընթերցարան՛՛

  • Անհասկանալի բառերը բացատրել բառարանի օգնությամբ, նշումներ անել:
    Մանած- մանվածք
    հորովել-վարելիս երգվող երգ, որի մեջ կրկնվում Է <<հորովել>> բառն իբրև հանգերգ

    ղուրբան-մատաղ լինեմ:
  • Առանձնացնել գեղեցիկ նկարագրություններ:
    Ճախարակի աշխատանքը շատ գեղեցիկ է, բայց միտքը՝ տխուր, որովհետև թել է մանում , որպեսզի թել անի, վաճառի, պահի որբերին, իսկ ես կուզեի, որ որբեր չլինեին:
    Իսկ Կալի երգը լոռեցու բարբառով ինչ շատ դուր եկավ , որովհետև այդ բարբառն ինձ հոգեհարազատ է, այդ բարբառն ինձ հիշեցնում է միշտ իմ սիրած գրող Հ.Թումանյանին:
  • Ուշադրություն դարձնել բանաստեղծություններում արտահայտված մտքերին, նշումներ անել: 
    Ոտիդ ղուրբան ուսիդ արա,այ ախպեր ջան-ինձ շատ հետաքրքրեց և զարմացրեց այս միտքը, թե նա ինչպես է դիմում իր եզին:
    Ընտրել բանաստեղծություններ, ընթերցել, ձայնագրել կամ տեսագրել: 

Թողնել մեկնաբանություն