Posted in Մաթեմատիկա և երևակայություն

Ստուգատեսային շաբաթ

  1. Քանի՞ աշխատանք է կատարված և տեղադրված բլոգի Մաթեմատիկա առանց բանաձևերի/Մաթեմատիկա և երևակայություն բաժնում։
    Իմ մաթեմատիկա և երևակայություն բաժնում տեղադրված է 7 առաջադրանք.
  2. Ո՞ր նախագծերին ես մասնակցել․ թվարկել անվանումներով։
    Կրթություն ստանալն իմ իրավունքն է
    ՆՎԵՐ ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐԻՆ. Իմ խնդրագիրքը
    Գրաբարյան օրե
    ր
  3. Սովորղն է խոհանոցում
  4. Տեղադրիր առարկայի շրջանակներում կատարածդ աշխատանքների/ նախագծերի հղւմները։
    https://animinasyanblog.wordpress.com/category/%d5%b4%d5%a1%d5%a9%d5%a5%d5%b4%d5%a1%d5%bf%d5%ab%d5%af%d5%a1-%d6%87-%d5%a5%d6%80%d6%87%d5%a1%d5%af%d5%a1%d5%b5%d5%b8%d6%82%d5%a9%d5%b5%d5%b8%d6%82%d5%b6/
  5. Ո՞ր նախագծերին չես մասնակցել, որո՞նք են բացթողումներդ։
    Լրացուցիչ մաթեմատիկա
  6. Ի՞նչ ժամկետում ես պատկերացնում և պատրաստվում կատարել բաց թողնված աշխատանքները, լրացնել բաց թողնված նախագծերը։
    Կփորձեմ շուտ կատարել, եթե պահանջը հասկանամ
  7. Ի՞նչ մաթեմատիկական թեմայով ես ցանկանում տեսնել հաջորդ նախագիծը։
    Սիրում եմ, երբ բանավոր անցած դասերը նաև փորձում ենք, մենք ենք իրականացնում:
  8. Ինչպիսի՞ն կլինի քո մասնակցությունը հաջորդ նախագծին։
    Ինչպիսին , որ լինի պահանջը:
  9. Ինչպե՞ս կգնահատես առարկայի շրջանակներում մինչ այժմ կատարածդ աշխատանքը։
    Ես չեմ սիրում գնահատելը: Բարձր եմ գնահատում , մի քիչ սիրուն չի, ցածր չեմ ուզում: Խնդիրների վրա երկար եմ աշխատել, գրել , ջնջել, հաճախ մայրիկիցս խնդրել եմ, որ օգնի: Կարծում եմ 8

Թողնել մեկնաբանություն