Posted in Ձմեռային ուսումնական ճամբար 2021, Առաջադրանքներ մայրենիից

Занимайтесь любимым делом/Զբաղվիր նրանով ինչ սիրում ես

Занимайтесь любимым делом

Маск с детства обожал научные книги про технологии и космос. За выходные прочитывал две-три штуки, а к восьми годам изучил всю Британскую энциклопедию. В 10 лет Илон уже самостоятельно программировал и конструировал ракеты. В 12 лет создал свою первую компьютерную игру, где нужно было обстреливать инопланетян из лазерной пушки, и продал её за 500 долларов! Когда учишься тому, что тебе нравится, результаты говорят за себя.

Զբաղվիր նրանով ինչ սիրում ես

Մասկը մանկուց սիրում էր գիտական ​​գրքեր տեխնոլոգիայի և տարածության մասին: Հանգստյան օրերին ես կարդացի դրանցից երկուսը կամ երեքը, և ութ տարեկան հասակում ես ուսումնասիրել էի ամբողջ Բրիտանիկա հանրագիտարանը: 10 տարեկան հասակում Իլոն արդեն ինքնուրույն ծրագրավորում և նախագծում էր հրթիռներ: 12 տարեկան հասակում նա ստեղծեց իր առաջին համակարգչային խաղը, որտեղ ստիպված էր լազերային թնդանոթից նկարահանել այլմոլորակայինների, և այն վաճառեց 500 դոլարով: Երբ սովորում ես այն, ինչ քեզ դուր է գալիս, արդյունքն ինքնին խոսուն է:

Թողնել մեկնաբանություն